Älskade lillasyster

Jaha, va har hänt idag då? Inte alls mycket faktiskt.. Älskling glömde att sätta över Antons stol idag så vi kunde inte åka någonstans, men de har inte så stor betydelse heller, skulle mest nöjeskört en sväng ;) Haha..
Älskling kom hem från jobbet å sen vidare till gymet ;) De gillar vi.. Haha.. Efter det så åkte vi till city gross och handlade lite.. Sen till svärmor och sen hem för att laga mat.. :) Efter de gick vi ut och plockade massa björnbär, så nu står pajen i ugnen som vanligt.. Det är ju sååå gott :D

I veckan händer de nog inte så mycket.. Imon ska ja ringa till bvc och se till att få komma dit.. Har inte bytt än från falkenberg.. Sen kommer nog en kompis hit.. Och så måste ja få tag på hon på komvux men de är INTE lätt.. Hela förra veckan ringde jag men hon va allitd upptagen. Samma idag.. Så ja hoppas på att hon svarar imon ;) Hon är en väldigt upptagen människa.. :P Onsdag ska ja nog åka till Cassie.. Gå på stan en sväng.. Torsdag ska jag till bm på vanlig kontroll.. :) HAr kommit så långt i graviditeten nu.. Är ju redan inne i v26 :D Tiden går typ svin fort nu.. Det är bara för att man har barnen hemma.. När jag gick med Saga så kändes de som om att jag va gravid i typ 5 år eller nått.. :D Sen på fredag så åker vi till fagersta på dop..

Min kära lillasyster Eve skulle ha Ellioth hemma.. :) Hon är så snäll och ställer alltid upp på att passa barnen.. Dags att hon lär sig så kanske hon ger fan i att skaffa barn som restan av familjen ;) Hon kan va våran privata barnvakt istället :D Haha.. Men vi kommer ju hem på lördag eftermiddag/kväll igen så de blir 1 ½ dag hon ska ha honom.. De fixar hon.. Hon är världens bästa lillasyster!! <3

Sitter å längtar efter vårat bröllop.. Ska bli så underbart att få gifta sig och bara få vara i centrum hela dagen :D Vi kommer att vara så fina :D Haha.. Snacka om självförtroende ;) Sen längtar jag efter våran bröllopsresa där vi kommer att få vara med bara varandra i nästan 2 veckor.. Fy fan va underbart.. Inte för att man inte vill ha barnen men såå skönt att få komma bort lite.. :) Dock är de inte förens typ oktober nästa år ;) Haha..

Nu kommer det lite bilder :)
Jag som en tjockis.. v25+2 och ligger just nu på ca +7kg :) Helt underbart.. Sist hade jag gått upp minst det dubbla ;)
Jag gravid i v26

Ser typ gigantisk ut..



Kommentarer
Postat av: sofia

hehe tjejen du är ju lika tjock som ja fast ja snart bara är i vecka 16.. hehe..:D ses någon dag

2009-08-25 @ 10:19:15
URL: http://fiaclaar.blogg.se/
Postat av: Åsa

Gud va fin du är! =)

2009-08-25 @ 14:18:59
Postat av: hanna

Men, ska inte din lillasyster följa med på eran systers son dop?



Var ska ni på bröllopsresa? Låter mysigt

2009-08-26 @ 11:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback