Grattis..

Först får jag gratulera Jessica till sin son som kom igår kväll.. :) En tjock sådan ;) Haha.. Men han va nästan 3 veckor över tiden oxå så de va kanske inte så konstigt.. :) Ska dit och hälsa på i veckan..

Annars har de itne hänt så mycket, dagen har gått fruktansvärt fort tycker jag.. Ändå har vi inte gjort nånting. Körde och hämtade min syster och hennes kompis vid tåget i lund.. Sen åkte vi hem och åt sen åkte vi och handlade så Eve och dom hade Ellioth hemma.. :)

Imon så åker vi till öland å myser hela dagen.. Ska bli skönt att komma iväg faktiskt.. Undra om vi svänger inom och kollar på min bröllopsklänning oxå kanske ;) Vi har bestämt ett datum nu och våra inbjudningar kommer att skickas iväg i december tror jag om inte tidigare.. Har redan pratat med prällen å allt oxå så de är fixat.. :) Ska snart ge min syrra lite pengar så hon kan leta rätt på lite dekorationer. Fia har nämligen hand om hela bröllopet :P Så vi litar helt och håller på henne :D Men hon är bra på sånt så de är nog inga problem.. Sen vet ja itne vilka som kommer heller, lite krassligt på vissa ställen tycker jag.. Men vi får se va som händer framöver..

På onsdag ska ja till min bm och kolla lite värden igen.. Har ju sån förbannad klåda över allt men nu är de nästan bara magen och handflatorna så ja håller på att bli tokig. Så vi ska kolla levervärden igen och gallsyreprover (vet inte va de är :P) så vi får hoppas att de visar bra.. För ja orkar inte med fler konstigheter i den här graviditeten faktiskt.. De har bara vart skit hittills.. :( Men men.. Man får ju ut nått fint av de, som tur är :D  Men ja har läst om gbs som jag har och ja tänker se till att ja blir igångsatt så ja hinner får antibiotika.. För ja har läst att barnen kan dö om man inte hinner få de och de riskerar jag INTE.. Så jag ska prata med min bm om detta så hon kan fixa de på nått vis..

Nej nu blir de godis, glass, chips och mys med älskling.. :)

Kommentarer
Postat av: fanny

Oh vad mysigt med öland! :D och vad roligt att få se sin bröllopsklänning. ert bröllop kommer att bli underbart. Man ser på er att ni är så kära.. Oh vad ni bara strålar. mer bilder :D :D :D



Hoppas att alla dina prover på oonsdag blir bra.



Jaså ska fia fixa med bröllopet? :D Hur då? Med mat o så med eller bara liksom dukning m.m.. Intressant :) KRAM!

2009-08-03 @ 23:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback