Mys dag..

Igår va vi på Tosselilla "tivoli" Va inte mycket att hurra för men Saga tyckte att de va jätte roligt, hon fick åka en massa saker, och såklart fick Ellioth oxå åka :D Älskling fick åka några med Saga som jag helst inte ska åka.. Typ bergodalbanan för barn :D Haha.. Tycker de är lite löjligt men men.. Älskling tyckte de va lite små roligt, man kunde allt se att han log lite under färden :D Hahha.. Vi tog inte med några badkläder, tyvärr.. För dom hade ett jätte stort vattenland... :( Men men.. De får bli nästa gång..

Sen åkte vi hem, barnen somnade direkt i bilen, helt utslagna va dom.. Sen åkte vi och köpte lite thaimat.. Sen va de ut i trädgården igen men de blev itne så länge eftersom att ja hade så jäkla ont i fogarna efter att ha gått där borta.. Men idag verkar de okej.. :) Men i morse vaknade ja upp i en blötfläck.. Jo visst är de bröstmjölken som börjar komma.. SÅÅÅÅ jobbigt.. Ja har haft de ett tag nu men inte så de läcker.. Så nu är de snart dags för inlägg för min del.. :(

Har hittat en annan klänning till bröllopet nu och den kommer det att bli.. Ska snart beställa den för hon har speciallpriser på den just nu.. Så syr dom efter mina mått sen.. :) NICE!! Ska snart börja ge min syster gästlista osv så vi kan börja planera på riktigt nu..

Idag åker vi troligtvis upp till Falkenberg för att umgås med min familj lite.. Känns så ovant bara för jag är van att vara där varje dag och nu blir de bara nån gång i månaden.. :( Men men sånt är livet tyvärr.. Men vi funderar på att sova där idag så vi kan ha de lite mysigt med grillat ikväll :) Kanske barnen kan bada i poolen oxå.. Sen imon ska Saga till sin pappa igen så vi kör henne dit innan vi åker hem..

NEj nu ska ja greja lite..

Kommer upp bilder från Tosselilla en annan dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback