MVC

Idag har vi itne gjort så mycket.. Jag och barnen åkte och handlade lite imorse så Ellioth kan ha med sig lite till Jessica imon.. :) Jessica och dom ändrade sig med att ha Ellioth vilket gjorde mig jätte glad och förvånad... Men som sagt, jag är super glad att hon ställde upp.. :) Tack så mycket gumman..

Iallafall så va vi och handlade sen åkte vi hem och va ute lite sen skulle Ellioth sova lite middag så jag och Anton satte oss och tittade på tv en stund... Sen kom älskling hem från jobbet och då åkte jag till mvc.. Det gick bra, de mesta såg bra ut faktiskt.. :) Pratade även om att jag ska föda i varberg som ja gjort med dom andra och det va helt okej, jag skulle bara ringa min gamla BM som jag haft i falkenberg och prata med henne så skulle hon hjälpa mig.. :) Magen låg lite över kurvan vilken ja tycker är konstigt, undra hur ja låg med dom andra då.. Hahahahahah.. Nej men hon va glad över min vikt som bara är +7kg knappt.. Men hon mådde bra, låg fortfarande med huvet neråt dock men hon kan ju vända sig men de är inte så troligt..

Listade även om barnen till bvc här nere när jag ändå va här.. Fick träffa en jätte trevlig gamal dam som va super snäll :) Hon va jätte hjälpsam och mysig.. :)

Sen åkte älskling å klippte gräset så jag och Ellioth va ute och lekte lite.. Gungade och sånt.. Han älskar att springa på gatan å leka.. Springa runt bilen å sånt.. Sötnos.. Och imon ska ja va utan honom en hel helg.. :S Usch va jobbigt.. Saga är ja så van vid eftersom hon har vart hos sin pappa sen hon va liten men Ellioth har ja nästan aldrig vart utan.. Men men.. De går nog bra..

Nej nu blir de macka sen sängen.. Ska upp tidigt imon.. Älskar min sambo och mina barn <3 och i mina barn tillhör även Anton såklart..

Kommentarer
Postat av: lillfisen

tack för en rolig och bra blogg, du e stark du.. men måste bara fråga en sak, klipper din sambo gräset hos någon annan vaaaarje dag? blir lite full i skratt varje gång du skriver det, absolut inget illa menat han gör säkert någon glad ;) ha en bra dag

2009-08-28 @ 06:48:41
Postat av: Anonym

Är de nån hobby att klippa gräset eller varför görs de så ofta?

2009-08-28 @ 22:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback