Malmö..

Idag har jag och barnen vart i malmö och träffat Cassie.. Träffade henne från familjeliv.. Kände att ja behövsde lite nya vänner.. Eftersom att ja inte känner så många här nere så är de roligt med nytt sällskap och ja gillade henne :) Hon va trevlig och vi hade mycket att prata om.. :) Började med att vi gick ner på stan och fikade lite, gick igenom festivalen en snabbis.. Sen vidare till lekplatsen där barnen hade jätte roligt :D Jag och Cassie satt mest å svettades.. Haha.. :P Dessutom så köpte hon min vagn som ja hade köpt till Alice.. Tyvärr fick vi inte in den i våran nya bil :( Så de va inte alls rolgit att sälja den för ja gillade den jätte mycket.. Men nu får ja iallafall se den :D Haha.. Jag hoppas ju att vi ska umgås mer så ja :D

Sen kom vi hem och åt lite middag sen åkte älskling och klippte gräset så vi har itne setts på hela dagen knappt.. MEn nu så är de mys på gång :) Ellioth fick bada innan läggdags idag för han hade sand i blöjan tillochmed ;) Saga har precis lagt sig och ja tänkte ja skulle göra lite paj till mig å älskling men så va de inte så mycket bär i frysen som ja trodde så älskling gick ut å plockade några björnbär, haha.. Finns jätte mycket här nere på gatan så den kommer att bli jätte god tackvare älskling :)

Nu blir det cold case ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback