Malmö

Idag har jag och barnen vart i malmö hos Cassie.. Hade jätte trevligt.. GIck runt på stan en sväng, köpte två tröjor till mig själv :O Händer verkligen inte ofta asså... Sen fick Alice sitt sista klädesplagg innan hon föds.. :) Sen skulle jag få massa av min syster.. Maja är ju as mycket kläder så jag är nöjd som får ärva lite ;) Sen gick vi och åt lite lunch på donken sen vidare på stan och sen somnade gossarna i vagnen så då passade vi på att fika :) Sov bara i 20 min men de räckte, vi fick iallafall fika i lugn å ro.. Underbart.. :) JAg gillar att umgås med henne.. Vi har alltid nått att prata om och vi ska ju ha barn samtidigt så det är ännu roligare då för vi har så mycket att prata om.. Har träffat en riktigt bra vän..

Åkte hem runt 3 tiden, åkte och köpte lite kina mat för älskling va för lat för att göra mat antar jag ;) Han hade vart på gymet.. :P Sen åkte han och klippte gräset så jag gjorde iordning barnen för sängen.. Dom kom i säng kl 7 som vanligt.. Dom har börjat sova till kl 10 helt plötsligt :P UNDERBART tycker jag.. Då får jag med sova, blir inte lika trött sen.. Men visserligen är ja trött hela tiden men de är för att mitt hb är lågt som vanligt.. Ska kolla läget hos BM imon så får vi se hur de ligger till.. Bebis har börjat sparka mig i revbenen, AJ.. :P

Älskling är iväg och köpte glass till mig som vanligt.. Haha.. Jag älskar glass.. Åt jätte mycket glass när ja gick med Saga oxå men inte med Ellioth..

Älskling köpte en ny jacka idag som va skit snygg.. Han är såå stolt över den ;) Hehe..

Fick en fråga innan vart vi ska på bröllopsresa.. Vi ska på karibien kryssning i 8 dagar sen stanna i miami i ca 2-3 dagar.. Så vi kommer att va borta ca 14 dagar.. UTAN barn.. :) Det ska bli underbart.. Men man kommer ju längta hem till barnen..
Sen fick ja en fråga om varför min syster inte ska med på dopet.. Min lillsyrra ville itne åka så långt och ska passa min andra systers hundra.. Hon har chihuahua kannel så hon har ett par stycken och dom kan inte vara själva för några av dom är dräktiga.. Så hon stannar hemma och tar Ellioth över natten sen kommer Sussan ( Sandras tvillingsyster) och tar honom under dagen tills det är dags att sova igen å vi kommer hem.. Det blir ju ltie sent tyvärr så a.. Sandra är hon som har hjälpt mig med Ellioth sen han va en liten liten bebis men hon är på semester/jobb så hon kunde inte ta honom så Sussan ville ta honom en stung.. :) Sandra har vart som en extra mamma till Ellioth och har alltid ställt upp.. Ellioth känner henne mycket väl och känner igen henne även om de går tid emellan.. :)

Sover så gott i vagnen :)
Gossarna sover så sött..

Älskling i sin nya jacka :)
Min heta sambo i sin nya jacka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback