jaha..

Va hände idag då?! Nej inte mycket... Vi har rensat lite ogräs i trädgården.. Svin duktiga har vi vart.. Haha.. Sen har vi eldat lite och sen kom Antons mamma och hämtade honom vid 2.. Sen åkte vi och handlade lite och sen va de dags för mat.. Men dock va maten inte så god :P Så ja fick äta varmamackor istället.. Haha.. Ja är lite kräsen nu förtiden.. ;) Blev räkor med pasta och basilika.. Och basilika smakar skit... Så ja kunde inte äta maten.. Tyvärr.. :(

Öhm, Jessica ligger inne på förlossningen nu å håller på att föda.. Skulle vart med men vet inte riktigt va som hände på den fronten.. Hon har inte bett mig komma iallafall. Men men.. För er som inte läst allt så frågade Jessica mig för ett tagsen om jag kunde vara med henne som stöd.. Men nu blev de tydligen inte så..

Imon kommer lillsyrran hit.. Ska hämta henne och hennes kompis i lund kl 16.. Sen ska hon får rida lite hemma hos svärmor.. Hon har ju inte kvar sin häst så hon vill så gärna rida.. OCh de är ju klart hon får de, hon ska ju passa våran son på tisdag HELA dagen så lite måste hon ju få för de ;)

Vår lilla gosse har lärt sig prata mer å mer nu.. :) Säger mamma, pappa, tack, titta, lampa, mormor, farmor, mer och nam nam.. Dock uttalar han ju inte dom så som ja skriver dom men man hör att han säger de :) Men pappa är ju favoriten här hemma... OCh för er som itne vet där så har Ellioth en biologisk pappa som han har träffat nån enstaka gång, men inte på över 8 månader nu.. Så Baste, min sambo är Ellioths pappa.. Han kallar honom pappa osv.. Han är helt enkelt hans pappa.. Inget snack om saken.. Ellioths pappa heter Sebastian och inget annat.. Hans bio pappa finns inte med i bilden och kommer aldrig att finnas heller..  Han har en pappa här som ställer upp till max för honom..
 
Idag har ja vägt mig och jag har gått upp lite till nu.. Är inne i v22+1 idag tror jag och jag har gått upp +6,5 kg knappt.. :O Med dom andra hade ja gått upp ca 13 kg är inte helt hundra.. Ska faktiskt kolla upp de snart.. Men iallafall så kommer de in bild senare kanske.. Magen växer, men långsamt tycker jag..

Nej nu ska ja ge Ellioth lite kvällsmat och sen får älskling lägga honom..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback