Gräsklippning

Idag har Terese och barnen vart här.. De va trevligt faktiskt.. Och så hade hon ju en "bebis" med sig som va super söt, ett litet charmtroll va de allt.. Inte alls blyg.. :) Han skrattade tillochmed åt Baste ;) Barnen satt å lekte, Ellioth va inte så förtjust i bebisen :P Sen blev de lite fika med bullar och kakor.. De va uppskattat :P

Sen efter det så kom svärmor hit och tjatade lite... Sen blev de lite mat och ut och leka för barnen va lite trötta.. Så vi åkte till city gross och handlade lite godis ;) Vi har snart stammisar på city gross.. Skaffade tillochmed ett sånt bonus kort :P Haha..

När vi kom hem så klippte älskling gräset och det va mycket intressant.. Barnen sprang efter och skulle titta hela tiden.. Och så går dom runt med sina äpplen, de är jätte gott.. Och roligt eftersom att man kan plocka dom själv i trädet som rasat.. Och nu ligger dom och sover.. Dom va svin trötta.. Andra dagen utan att sova middag men de verkar inte störa dom alls faktiskt.. Mest runt 5-6 tiden som de blir gnälligt men man står ut till kl 7 ;) Idag vaknade dom inte förens kl 10 iallafall så de gjorde inte så mycket..

Imon blir de till att åka till Cassie i malmö.. Gå runt på stan en sväng och tjata lite.. Sen blir de bara hem och slöa :P

Kommer upp lite bilder nu tänkte jag..

Oj så intressant det är med gräsklipparen..
Intressant med gräsklipparen

Min heta blivande man :D
Han är ju såå het :D

Måste bara säga att jag älskar min sambo över allt annat.. Vi hade ett stort bråk för ett tagsen som gjorde att vårat förhållande blev starkare.. Nu vet jag att jag aldrig vill lämna honom och leva restan av mitt liv med honom.. Längtar tills jag blir hans fru.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback