Förstår inte..

Jag förstår inte nånting.. Varför komma och kräva saker nu? Tänker inte gå in på mer om detta utan jag är bara fruktansvärt irriterad på hur vissa människor beter sig.. :(

Idag händer de inte så mycket.. Älskling jobbar och vi sitter här och tittar på barnprogram :) Som vanligt.. Haha.. Men ungarna såg ostbågarna i skåpet när ja skulle ta oboy så dom sitter å äter lite av de nu.. Haha.. De är inte så farligt om dom får de nån gång på veckan.. Dom äter annars bara på helgen men nu fick dom lite.. De skadar inte ;)

Det är sp förbannat varmt idag så jag vet inte riktigt vad vi ska göra.. Jag orkar vekligen inte gå ut när de är så varmt.. Hoppas inte de håller i sig nu asså.. Hehe.. :P De blåser ju ingenting heller så de lär ju va as varmt ute.. I skuggan nu är de 22-23 tror jag..:( Orka..

Ska åka å handla när älskling kommer hem från jobbet.. Va meningen att han skulle göra de på jobbet eftersom att han har willys där men smarthuvet hade glömt plånboken hemma.. Haha.. Klant.. Han glömmer adlrig den annars.. Undra va han tänkte på imorse ;) Hihi..

På söndag kommer min mamma å min syster och min systerdotter hit.. Vi ska på middag så mamma ska va barnvakt.. De är lite finare middag så vi har inga barn med oss.. Så kommer dom på förmiddagen så ja kan umgås lite med Maja :D Sen tar dom med sig Saga hem på kvällen för hon ska till sin pappa på måndagen.. Och nästa vecka åker vi på dop ända till fagersta.. Jessica ska passa Ellioth under helgen för jag vill inte köra med han så långt i bilen.. Räcker att vi har Maja med oss i bilen som är liten.. Saga och Anton har ju sina filmer :D Bara ge dom en godispåse när de blir gnällit så är de lugnt ;)

Har försökt att ringa till komvux oxå men ja har inte lyckats.. Hon är alltid upptagen när ja ringer å nu helt plötsligt så va hon på tjänstresa.. Haha.. Ja får aldrig tag på henne.. :P FÅr nog fan lämna ett meddelande till henne så hon kan ringa näör hon har tid istället!

Jaja, nu ska jag snart klä på mig och barnen.. Men orka, ja vill inte gå ut.. :D Haha.. VIll att de ska bli höst/vinter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback