Fagersta, dop..

Jaha, då va man hemkommen från Fagersta.. Vi har varit där på dop för min systerson.. Vägen upp va ingen höjdare.. Från oss här nere i skåne va de nästan 70 mil enkel väg.. Hämtade upp Fia och dom i falkenberg oxå men från Göteborg och hela vägen upp så ÖS regande det.. Verkligen ÖSTE ner.. Vi fick köra i ca 40-50, max 70 på sina ställen.. Resan upp tog en bra stund.. Usch va jobbigt det va asså.. Fy fan.. :( Men vi hade ganska så roligt ändå i bilen faktiskt.. :) Mycket skämt osv.. Kom upp runt 9 på kvällen så vi fick ltie mat och sånt, sen va de dags för barnen att sova dom va svin trötta för dom hade inte sovit på vägen upp.. Så vi la dom sen passade vi på att åka och köpte lite gottis till kvällen :D Hehehe.. Och de fortsatte att ösa ner när vi va och handlade oxå så de slutade ju fan aldrig... :(

Sen va de dop på lördagen, upp tidigt.. Jag och älskling hjälpte till att göra smörgostråtor och sånt och klädde på och matade barn osv.. Sen iväg till kyrkan, de gick fort.. Sen tillbaka hem för att äta och fika sen åkte vi hem men vi va hemma så förbannat sent ändå så de va sängen för barnen direkt sen åkte vi och köpte pizza sen sängen för oss oxå.. Men jag har iallafall fått en helg tillsammans med min familj och mina underbara syskonbarn.. Så underbart att få vara med dom två små.. :)

Sen åkte vi hem idag och hämta min lilla bebis, dock har han blivit sjuk.. Men han har tänder på g för då blir han bajsig, snuvig och febrig.. Så inget som smittar av sig utan han blir sån, de blev Saga oxå när hon va liten.. Men hans ögoninflamation fattar ja mig inte riktigt på.. Han fick droppar av läkaren och så blev de bra efter ett par dagar så sa dom åt oss att fortsätta 2 dagar efter att de blivit bra pch de blev bra.. Men nu har de kommit igen.. Så troligtvis hade han behövt 1-2 dagar till.. Men när ja lämna han så hade han inget kvar.. :( Men men.. Ja får ringfa och be om nya droppar igen bara.. Lite synd om honom bara..

Har fått sån förbannat foglossning som gör svin ont.. Blev värre när ja åkte bil så långt.. Fia masserade mig lite igår men de hjälpte inte.. Hoppas inte att min blir lika illa nu som när ja gick med Saga.. Allt verkar komma tillbaka som ja hade när ja väntade Saga.. Kan va för att båda är flickor.. Med Ellioth hade ja inte dom problemen.. Är iallafall i v26 nu.. Shit asså.. TIden går as fort..

Nu kommer lite bilder iallafall..

Från vänster till höger:
Pappa Simon, mamma Tilda, moster Fia, faster Emma, Marina & prällen

Simon Memphis Hope



Mosters lilla älskling.. Maja :)
Moster älskling

MAGEN!

v26+0, inte alls stor tycker jag..


Framifrån..




Hopp de va allt för idag..
I veckan blir det troligtvis hem till Tess tror jag.. Har lovat att komma och titta hur dom bor.. Kanske får hälsa på Cassie oxå.. Ja tycker om att umgås med henne.. :) Sen blir det väl lugnt.. Försöka på in lite möten oxå.. Haha.. Ska till komvux om ja har tur, hon är ju en UPPTAGEN kvinna :D Haha.. Sen har ja och älskling pratat om en sak som vi troligtvis ska se om vi kan fixa.. Eller fixa kan vi, vi ska bara komma överens om det lite.. Överens är vi oxå men ja vet inte hur ja ska formulera det bara.. Men ja.. De kommer upp sen när det händer!
Älskar iallafall min sambo och mina barn! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback