Eslöv..

Idag har jag och barnen vart inne i Eslöv en sväng.. Skulle till apoteket och köpa alvedon och nässpray till Ellioth.. Han är super förkyld nu när tänderna kommer.. Jobbigt som fan.. Sen åkte vi till donken för att äta glass.. Hon i kassan ställde fasen ut brickan till mig fast de va lång kö plus att hon tog fram en matstol åt Ellioth oxå.. Haha, hon sa till mig att ja inte skulle behöva bära så mycket ;) Sen när ja skulle gå så kom hon och tog bort den åt mig oxå.. Snacka om service.. :P Heheh.. Sen åkte vi ner till stan igen och träffade Jessica, Melwin och Oliwer på lekplatsen.. Dom fick springa runt å leka lite medans ja satt med Oliwer i knät :D Ellioth fick vi ju dock jaga ett par gånger men va fan.. Och Jessica blev helt till sig när hon fick känna bebis sparka ;)

Vidare hem och pussa på min älskling som hade kommit hem från jobbet.. :) Gick ut en sväng i trädgården, alltid lika uppskattat av barnen.. Sen åkte vi till affären en sväng sen hem, duscha barnen, dom va inte så rena efter en dag på lekplatsen :P Sen fick Ellioth sin gröt som vanligt sen sängen.. Saga bad oxå om att få gå lägga sig vid 7 tiden.. Ja visst fick hon ju de.. :)

Så nu är de lite mys med älskling innan ja ska gå sova..
Va och köpte en vagn idag med.. Är super nöjd nu.. En cangaroo i camo pink, skit fin va den.. Ska ha den till Alice eftersom att vi inte fick in den andra vi hade köpt i bilen.. Så jag är nöjd nu.. Fick även med några bäddset till vagnen med tummen och barbapappa eller va fan dom heter :P Hehe.. De va ju snällt :) Kommer upp en bild sen tänkte jag.. Älskling ska ställa den på jobbet så att den inte blir smutsig i förådet.. Vi har ju inte direkt de finaste förådet om man säger så.. Kanske får snygga till de?! Lägga golv eller nått, nu är de bara grus och jord.. Inte alls bra.. Allt blir skit smutsigt.. Lite tråkigt för vi kan bara ställa trädgårdsgrejer å sånt där.. :( Lite dumt.. Men men..
I veckan ska vi snacka med byggkillen om va de kan kosta att bygga ut vårt kära hus lite.. Vår budget är på ca 400 tusen om vi har tur.. Men de blir nog bra med den saken..

Älskar iallafall min sambo Sebastian som alla vet vid de här laget ;)
Och så klart mina underbara barn.. <3


Kommentarer
Postat av: jessica

jag har ju inte kännt någon annan bebis sparka än min egen :P klart man blir till sig ;) hihi! tack för idag :)

2009-08-31 @ 22:26:36
URL: http://youlostmeathello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback