:)

Jaha va har hänt idag då?!

Först va vi i Eslöv och handlade och bytte lite kläder.. Tvättade Alice kläder ja köpte igår men de blev fläckar på den så va tvungen att gå tillbaka med den.. Hon i kassan vägrade ge mig en ny så ja fick stå och tjaffsa en stund sen kom butiks chefen och blev  förbannad på henne och så sa hon till mig att de va självklart att jag skulle ha ett nytt set.. Så jag fick ett nytt sen skulle jag byta Antons byxor som va försmå så vi fick en större storlek.. :) Sen åkte vi och handlade lite gott till ikväll.. Sen åkte vi hem och åt lite middag å sen till City gross för att handla lite bark till rabatten men de räckte inte så vi får köpa mer sen.. Sen gick vi en sväng ner på vägen och åt lite björnbär.. Anton älskar dom men Ellioth äter ingen frukt alls förutom banan.. Får se, kanske blir bättre i längden.. Saga äter ingen frukt alls.. Men hon är ju kräsen som satan på allt.. Sen va de in i duchen för barnen och lite chips och läggdags.. Anton ska snart gå sova han oxå...

Imon blir de lugnt tror ja.. Söndag blir de till att åka å hämta Saga i falkenberg.. :)

I veckan som kommer så ska ja ringa till studievägledaren så ja kan komma på möte och se hur de funkar när ja ska börja på komvux nästa år... Annars händer de inte mycket faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback