Dop..

IDag har vi inte gjort så mycket faktiskt.. Vi åkte och handlade lite i förmiddags, lite godis till pojkarna som dom skulle ha nu ikväll men dom va svin trötta så dom han inte äta så mycket.. Sen åkte vi på dop. En av älsklings kusin skulle döpas så vi va där en sväng och åt lite.. Och de stackars barnet fick heta Einar.. :S Snacka om att han kommer att bli mobbad när han blir stor.. :( Sen på vägen hem höll Anton på att somna men de fick vi ju sätta stopp för.. Så nu har båda pojkarna gått å lagt sig så vi får lite lugn å ro.. :) Jag har inte mått så bra idag så ja tyckte de va rätt skönt nu när kvällen kom :) Vet inte riktigt va de är med mig.. Tror mitt HB sjunker rätt mycket nu.. Ska ringa min bm på måndag så ja kan komma in och kolla.. Måste ändå lämna in ett urinprov för att kolla om min gbs har sjunkt.. Hoppas på de, men ja kommer ändå att få antibiotika under förlossningen men hade vart skönt att slippa ha ont hela tiden.. Men iallafall så är ja sjukt trött, mår illa, ont i huvet och har börjar svullna om mina ben och fötter.. Inte så illa än men man ser de tydligt att de är vatten i benen för sockar som itne ens sitter hårt gör märken och mina tights :S Så ja.. VI får väl se hur lång tid de tar innan ja ser ut som en svullen gris..

På måndag kommer min lillsyrra hit och ska va här tills onsdag.. Jag och älskling ska ha våran typ första dag ensamna.. :) Så Eve ska passa Ellioth hela dagen.. Så vi åker över till Danmark och myser lite.. :) Ska bli riktigt skönt..

Här kommer bilderna från resan igår..



Dom va jätte trötta och somnade :D
Så söta dom är :D


Dags för mat..
Sitter och väntar på mat :D

Som ni ser så är dom nästan alltid likadant klädda när vi åker någonstans.. Jag tycker det är gulligt.. Och jag är så van vid det för när vi va små så såg jag och mina systrar alltid likadana ut.. Så för mig är de viktigt :P Saga och Alice kommer oxå få likadana kläder sen när hon kommer.. Tycker de är skit gulligt :D


Här är vårt fina hus.. Dock har vi en gigantisk häck utanför nu förtiden..

Vårat hus..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback