Shit :D

Jag är GRAVID... :D Kommer en liten bebis till oss i början på december.. Så jag blir alltså 3 barnsmamma.. De känns ju liten nice.. Haha.. Förhoppningsvis kommer den i slutet på november.. Kanske när ja fyller år, vem vet.. :)

Och ja vill inte ha massa dumma kommentarer, om du stör dig på de så behöver du varken skriva eller läsa om mitt liv! Kommer inte godkänna några stötande komentarer..!!!

Jaha, va ska man säga då.. Jag har ju inte mått så bra som ja har skrivit här innan men nu vet ja ju va de beror på.. :D har dessutom redan blivit lite "tjock" :P Men de är ju inte för inte man kallas flodi av familjen.. :P

Snart blir min gosse 1 år.. Fan va tiden går fort.. Kommer att skickat ut inbjudan till barnkalas senare i månaden, och oroa er inte, de blir i Falkenberg.. :)


Annars händer de inte så mycket tycker ja.. Saga är jätte sjuk just nu, vet inte va de är med henne, hon spyr å har feber.. Får väl hoppas att de går över snart..


Nej de va nog allt för idag..


Älskar Sebastian, Saga, Ellioth, Anton och BEBIS :D


Kommentarer
Postat av: Mumsan

Grattis :)

2009-04-02 @ 20:48:10
URL: http://mumeli.blogg.se/
Postat av: MamiiJ , Ensamstående mamma till två!

Grattis =) va roligt!!! =D

2009-04-02 @ 20:49:50
URL: http://mamiij.blogg.se/
Postat av: jag

tack :)

2009-04-02 @ 20:51:06
Postat av: hanna

Ohh vad roligt, grattis. Hittade även dig på familjeliv. Då är du ju "egentligen" fyrabarnsmamma... :)hoppas att allt går vägen.

2009-04-02 @ 22:27:19
Postat av: Merja

Grattis till nr 3!!!

Måste bara fråga,hoppas du inte tar illa upp men hur känns det med en tredje...med tanke på att du inte varit tillsamans med killen i fråga så länge och att livet som två barns mamma inte varit så lätt för dig(om man går tillbax i din blogg några månader där det var lite tal om stöd familj för den minsta)....känns det inte nervöst att få en tredje när ni redan har tre som är ganska små???

MVH

Merja(ung mamma själv)

2009-04-02 @ 22:37:32
Postat av: Jennie

Grattis

2009-04-02 @ 22:39:39
Postat av: jag

Merja:

Allt känns bra så de gör inte så mycket.. Vet att Sebastian är den rätta för mig.. Och anledningen till att bvc ville ha en stöd familj va för att jag skulle få lite avlastning men de ville inte jag.. Så ja ska nog klara mig..

2009-04-03 @ 06:54:46
Postat av: Tess ☆

Grattis tjejen :)

2009-04-03 @ 08:47:49
URL: http://tessodennis.blogg.se/
Postat av: anna

hur känns det att syrran ska gifta sig???

2009-04-03 @ 21:13:50
Postat av: jag

Anna.. Jag är glad för deras skull :)

2009-04-03 @ 21:14:54
Postat av: Stina

tjena tjena och grattis!!!

Vad är det som skiljer Sebastian från dom två andra grabbarna du har barn med???För skaffar man barn så känner man väl alltid att"han är den rätta",annars skaffar man ju inte barn med personen i fråga=)

Kram

2009-04-04 @ 00:37:09
Postat av: Anonym

Grattis! =)

2009-04-04 @ 08:59:18
URL: http://pillaaaan.blogg.se/
Postat av: jag

Stina: Tycker folk inte har en aning om va dom pratar om.. Jag och Sagas pappa va tillsammans väldigt länge men med Ellioths pappa så råkade de bara bli och de va inte rätt alls men jag är emot abort så de fanns inte som alternativ.. Och Sebastian är den rätta, så enkelt är de.. Sen va som skilljer dom åt har inte folk med att göra, ni behöver inte ifrågasätta mitt liv.. Jag gör precis som ja vill sen om ni inte gillar de, de är inte mina problem, sluta läs isåfall..!!!

2009-04-04 @ 10:56:32
Postat av: Ida

Grattis Grattis =)

2009-04-04 @ 15:21:27
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Klara klarar allt

Vem utav dina syskon ska gifta sig?

Eller ska du o Sebastian gifta er? hmmm

2009-04-04 @ 21:43:56
Postat av: jag

Min lillasyster Matilda ska gifta sig..

2009-04-04 @ 23:26:32
Postat av: Fannys flickvän Emma

Hej älskling. Jag är Jätte glad för dig och vet att du kommer klara Allt som kommer till dig. Jag vet även att du, bara du, kan känna att detta är det du vill och at ifrågasätta det... Ja då känner man inte dig!

Vill komma och känna på din gosiga mage snart :)

Puss älskar dig och lycka till med magen och med stackars lilla Saga. Hälsa stora familjen :D

2009-04-05 @ 14:52:28
Postat av: Jag

Emma, du är bäst.. Finns inget som du!

2009-04-05 @ 15:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback