Oj oj oj..

Mycket som händer nu..

I påsk blir de lugnt, har alla barnen.. Nästa vecka så ska vi börja städa lägenheten och sen blir de kalas hos Timmy som fyller 3 år.. Shit va tiden går.. Snart fyller Saga oxå 3.. :D

Sen heögen efter de så blir de bröllop.. Hehe.. De kan ju va trevligt.. Men kommer min idiotiska släckt dit och förstör hennes bröllop så jävlar då blir de liv.. Dom har inte med detta att göra.. Dom beter sig som svin..

Hmm sen så ska vi på ultraljud den 16 och se hur de står till där inne.. Undra om de är en eller två.. Är ju lika stor nu i v 6 som ja va med Ellioth i v 15 :O
 Oj

Av gör själva.. :D Hehe!

Nej nu ska ja gå mysa med min heta sambo.. Åker till Falkenberg imon förmiddag och går på ungamammor och sen umgås lite med min mamma!


Kommentarer
Postat av: E

oj vilken kalas kula, hade du mycket mage kvar efter ellioth eller har allt detta kommit nu så snabbt?? men som du skriver det kanske e två=) har någon av er tvillingar i släkten???

hoppas det blir lite lugnare i bloggen nu!

2009-04-08 @ 00:00:07
Postat av: jag

Hahha nej du, jag va jätte smal.. Så den har kommit nu.. Hehe.. Får väl se om de är två eller inte.. Ska på ultraljud den 16 :)

2009-04-08 @ 11:07:32
Postat av: Carolin

En söt liten mage...

2009-04-09 @ 12:22:48
Postat av: helliebellie

Vad spännande! :D Tänk om det är tvillingar! Då blir det livat i stugan!

2009-04-10 @ 19:14:51
Postat av: jag

helliebellie: Heheh ja du, men de blir de nog ändå :D

2009-04-10 @ 22:43:38
Postat av: Linda

det ser nästan ut som att det skulle kunna vara två :D

2009-04-11 @ 17:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback