Lycklig..

Kan man vara lyckligare just nu.. ?! Jag har en underbar sambo, och två underbara barn och dessutom en bebis i magen.. :D Allt är så bra..

Magen växer redan.. Hehe.. De är ju nice..


Snart bröllop.. Min lillasyster Tilda ska gifta sig.. Och Saga ska va brudtärna eller va de heter.. Gulligt.. Så ja letar present för fullt.. :)

Å så är man sjuk, de är väl ingen höjdrare.. :( Förkyld som fan å ont i huvet och sån skit.. Usch.. Hoppas de går över snart.. Nej nu ska ja göra mig iordning, Ellioth sover och n'är han vaknar ska vi till banken..

Älskar min familj!

Shit va nice

En redig mage de där.. :D
v 5+0
+3kg

Ska bara tillägga att detta är de sista inlägget folk kommer att få se, jag kommer att sluta skriva nu pga att människor är så fruktansvärt elaka.. Jag lever mitt liv som jag vill leva de.. Jag vet att detta blir mitt 3dje barn med 3dje pappan.. Och? Är de era problem? Ska ni hoppa på kändisen Soffi propp oxå kanske? Hon har ju barn med 5 olika.. Nej just de, hon är ju kändis de är ju normalt.. Eller va då? Men som sagt, jag är stolt äver mina barn.. I papperna kommer de att stå 3 pappor än så länge men i vardagen är de bara 2.. Ellioths pappa finns fortfarande inte, men ni kanske inte läst så långt.. ? Ja skiter i era jävla åsikter.. Jag vet vad jag vill och jag vet att jag kommer att stanna hos Sebastian.. Sen om ni tror annat, visst gör de då.. Men detta blev sista inlägget!!
Hoppas ni är nöjda!
Tack för oss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta inte skriva pga vissa folks åsikter.. Det är din blogg och du har rätt att skriva vad du vill! Visst du ska ha ditt 3:e barn med din 3:e kille det spelar väl för fasiken ingen roll huvudsaken är att dina barn mår bra!! Hoppas du fortsätter skriva roligt å läsa om din vardag!!

2009-04-06 @ 11:37:53
URL: http://pillaaaan.blogg.se/
Postat av: hanna

Jag vet att det är svårt men försök att inte bry dig om åsikterna.



Det är väl bättre att ha tre barn med tre olika pappor och att man älskar sina barn än att ha två barn med samma pappa och inte älska sina barn.



tycker om att läsa din glada blogg och tycker att du verkar mogen. Får jag fråga DIG hur din och Tildas relation är? Du skriver glada nyheter om henne och inget skitsnack men hon gör tvärtom gentemot dig...det känns lite konstigt!



Läste på din familjeliv sida att du har ett ängla barn, heaven. Beklagar sorgen. Fick ni någonsin reda på vad det var som gick snett?! Jag vet att det är känsligt och jag har väl egentligen med det att göra men är det en fjärde pappa till heaven eller vem är det?!



Jag hoppas verkligen att det vägen den här gången och önskar dig o sebastian lycka till

2009-04-06 @ 11:50:11
Postat av: hanna igen

glöomde en fråga. Jag fick för mig att det var christian som var pappa till saga...eller? men varför heter då Ellioth christian eller det kanske är ett släktnamn?! Det är svårt att hänga med ibland :D Många namn att hålla reda på! :)

2009-04-06 @ 11:54:12
Postat av: Anonym

Min och Tildas relation är bra nu.. Förr gick vi inte ihop för 5 öre.. Men nu funkar allt jätte bra.. Nää Heaven va Christian pappa till och Ellioth heter Christian i andra namn för att han ställde upp under hela graviditeten och va med på förlossningen och efteråt.. Ellioths pappa har aldrig funnits..

2009-04-06 @ 11:57:25
Postat av: Anonym

klart du ska fortsätta blogga, folk kan skita i hur du väljer att leva DITT liv. stå på dig!



2009-04-06 @ 20:25:07
Postat av: sarah o Linus

Gumman, klart du ska fortsätta skriva, skit i vad folk säger, stå på dig, det är du som väljer att leva ditt liv. Skit i vad andra säger gumman! Ni är en stark familj nu :d kramm!

2009-04-07 @ 12:35:18
Postat av: helliebellie

Åh vilken söt mage! :D

Btw, jag har precis börjat läsa, men skulle gärna vilja fortsätta. Skrev till dig på lunarstorm och frågade efter lösenordet. :)

2009-04-07 @ 12:36:06
Postat av: Anonym

Annelie.. Hahaha jaja... Spelar ingenroll om man är 40 eller 20.. Samma sak.. Du är verkligen tragisk.. Om du tycker att jag är så egotrippad så läs inte min blogg då.. Jävla pucko..

2009-04-07 @ 18:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback