Har visst inte skrivit på länge..

Jag har inte orkat skriva här.. Vet knappt va ja ska skriva.. Gör ju inte så mycket på dagarna längre.. Men de är väl inte så längt till hoppsa jag, blir flytt när bebis kommer, förhoppningsvis.. Visst, ja trivs rätt bra här för de är jätte mysigt och allt sånt men ja är van vid att kunna gå till stan om ja känner för de men nu blir de lite svårt eftersom att ja har rätt långt till närmsta stad.. :P Men men..

Igår så va vi hemma hos Jessica och Melwin i Eslöv.. De va trevligt.. :) Ellioth älskar kakor, de är en sak som är säker.. Haha.. Kan nog inte räkna hur många han åt :D

Älskling är på jobbet nu.. Väntar på att han ska komma hem så ja kan vila lite kanske.. ;) Hehe.. Jag är så förbannat trött.. Men ja hoppas att dom veckorna är förbi snart..

Nu är vi nästan klara här hemma föresten.. Målat Sagas rum, målat vardagsrummet, blev visserligen en mörkare grå eftersom att älskling är så senil och inte kommer ihåg den andra färgen ;) Hehe.. Men de blev snyggt ändå.. Så nu är de trappan kvar bara.. :) Han är duktig mitt hjärta.. :)

Nähä, tider bara går å går.. Ellioth blir 1 år nu den 1 maj så de blir lite kalas här nere.. Mysigt..


Syskon kärlek :)

Dom är ju så söta..



Kommentarer
Postat av: Sarah o Linus

Åh vad söta dom är :D Läste tildas blogg att ellioth väger 16 kg, redan? :D han är inte ens ett år, jisses :d HAHA :D men han är ändå söt som han är :D Saga också =)



Sköt om er! kram kram

2009-04-21 @ 21:27:38
Postat av: jag

HEheh nej Sarah han väger bara 12 typ.. :P Hehe.. Ja ska väga han nu på 1 års kontrollen :)





Kram

2009-04-22 @ 08:21:58
Postat av: Anonym

Vart ska du flytta?

2009-04-22 @ 22:53:53
Postat av: jag

Vi ska inte flytta förens nästa barn kommer men då blir de förmodligen typ ängelholm eller nått..

2009-04-23 @ 08:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback