Snart julafton!

Snart är de julafton som alla vet.. Men hade helt glömt av att de va nästa vecka.. Hehe!
Dom sista julklapparna ska inhandlas imorron.. Saga och Ellioth ska ha nått litet till hade jag tänkt och sen lite andra folk men de blir klart imon! Hoppas ja ;)

Ska hem till min lillasyster p söndag och fira lite jul eftersom att dom åker till fagersta och firar i år.. Skumt som fan när man är van att vara hela familjen.. Men men! Någongång ska den ju splittras oxå.. Bara inse att vi alla blir vuxna!

Saga är inte hemma på jul, men som tur är så får ja ha henne några timmar på kvällen faktiskt... Snällt!


Just nu är Saga sjuk så hon sover hos mamma, kan inte ha två barn vakna på natten för då kommer ja verkligen att gå in i väggen.. Orkar snart inte med mitt liv överhuvudtaget.. Lite väl mycket just nu.. Men de finns en viss person som lyser upp dagen just nu! Nämner inga namn förens jag är säker!!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Haha, nästa år är jag, Simon o bebisen hemma på jul :P

2008-12-19 @ 09:14:33
URL: http://hopesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback