Ska äntligen få fart på denna blogg nu :)

Ja va ska man skriva då..?

Min underbara "lilla" son började krypa idag :D Satte en vällingflaska framför honom, haha... Det säger allt om de lilla matvraket!

Men för er som inte känner mig så heter jag Fanny då och är 20 år.. Är som sagt ensamstående till två små barn.. Saga på 2½ och Ellioth 7 månader snart!

Barnen har olika pappor, men de stör inte mig alls.. Det är mina barn ändå..

Sagas pappa ställer upp i vått å tortt, hon är där varannan vecka kan man säga och de funkar hur bra som helst.. Saga trivs jätte bra med sin pappa..

Ellioths har ingen pappa men Sagas pappa har funnits där rätt mycket för honom.. Där av fick Ellioth hans namn som mellan namn :)

Nu kommer jag att skriva i den här bloggen regelbundet, eller jag ska försöka så fort tiden kommer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback