Jul och allt..

Man stressar å stressar men sen är de över på bara nån timme.. SJUKT!! Nästa år siktar jag på en utlandsresa istället.. Jul å nyår är överskattat!!

Nähä, julen va helt okej faktiskt.. Men en skum jul.. Min lillsyster va inte hemma och pappa bor för sig själv.
.. Så julen kändes bara konstig iår.. Men den va mysig ändå!!
Nyår blir de inget med tror ja.. Hatar att fira nyår.. Jobbade förra året men inte iår!!

Vet inte va ja ska skriva..

Är bara allmänt trött på all skit nu för tiden!
Vet varken ut eller in... Ena dagen är de jätte bra, andra dagen är de bara skit...
Vet inte va du vill eller va du känner.. Orkar inte bry mig mer snart.. Ja har bara tagit skit den senast tiden!! Orkar inte mer!!
Skit samma!!

Jag har mina barn de är de ända som betyder något för mig!

*uppdaterad*

Nu har jag fått svar på tal.. Och jag kan inget annat än å säga att ja är riktigt glad faktiskt..
<3  Patrik <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

När får man se dig nästa gång? känns som att de va evigheter sedan! O glöm inte o ringa om du behöver barnvakt, saknar elliot till tusen! All kärlek åt dig puss och kram sandra

2008-12-27 @ 09:19:34
URL: http://sandrawetterlov.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback