Jobbigt..

Släppte taget nu.. Jobbigt men lika bra!!  Men när du väl ångrar dig så kommer jag släppa allt i mitt liv!! Bara så du vet!!

idag har ja vart på gekås med Eve.. Skulle byta en julklapp som ja köpte till Saga men den nya va oxå sönder så nu skiter ja fan i de.. Köper nått annat till henne istället.. Tråkigt när de ska bli så!! Men men!!

Nu ska ja försöka att lägga mina underbara barn.. Som inte har vart så underbara idag.. Hehe! Eller a, nu när ja tittade så somnade Saga här i soffan.. Jobbigt läge.. Klockan är ju bara kvart i 7 :O Men men!


Känner för att åka på en sol semester.. Fan så gött de hade vart.. Synd bara att ekonomin inte håller :( Men de kommer väl nångång i livet.. Hoppas jag..

Kommentarer
Postat av: ppppp

allt e inte som du tror att de e... du har fel... de vet du...

2008-12-27 @ 23:31:59
Postat av: Fanny

Vad har jag fel med?? Vem är du?

2008-12-28 @ 20:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback