Gott nytt år?!

A visst.. Tjena lixom!!

Nu sitter jag här ensam.. Hatar nyår..
Bjudna på middag, fixat dricka, champange, raketer, gjort mig fin å hela skiten. Och du kom inte så nu står allt i en hög på golvet i hallen och de slutade med att ja sitter i pyamas.. Detta är en anlednign till att ja inte firar nyår.. Fuck this.. Aldrig igen!!


Kan ju hoppas att de nya året blir bättre än detta året.. Tidigare i veckan så trodde ja verkligen att nästa år skulle bli de bästa på länge men idag insåg jag att de kommer bli precis lika jävligt som detta året! Tur jag har mina barn..

De ända positiva idag är att ja fick ett sms som gjorde mig så jävla glad.. Hoppas bara att han håller det nu och tar allt på allvar.. Ellioth behöver de :) Tack igen!! Verkligen!!


Nej nu drar ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback