Gekås!!

Där har jag vart idag.. Fy fan.. Va inte så jätte mycket folk men hade två barn med mig oxå.. Vilket ja aldrig gör om.. Haha.. Inte när man ska handla massa julklappar å sånt iallafall! Skit jobbigt.. Den ena va trött å de andra vägrar sitta i vagn.. 6½ månad och vägrar redan vagn, hur ska detta sluta?! :P

Hade tänkt att slå in lite julklappar nu ikväll men Saga vägrar att sova! Fattar fan itne varför.. Orkar inte med detta just nu, de har vart en hektisk dag så ja hade behövt lite lugn å ro.. Men icke!!

I jul blir jag utan barn :( Eller Saga kommer ju några timmar på julafton.. Så får Saga en julafton med bara mig :D
Men vi ska ha lilljul på söndag hemma hos Tilda och Simon så får Ellioth sina julklappar då! Så får han fira han med.. hehe!

Ska på julfest med jobbet på söndag igen, trevligt. Och på måndag så åker jag upp till gbg och ska spendera några dagar men mannan som lyser upp min dag.. Patrik heter han.. De kommer mer info om han snart ;) Heheh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback